V případě poškození nebo odcizení nádoby kontaktujte naše zákaznické centrum na telefonní lince 800 44 11 11, e-mailem info@cistaplzen.cz nebo osobní návštěvou na adrese Edvarda Beneše 430/23. Při odcizení nádoby bude vždy vyžadováno hlášení na příslušné oddělení Policie ČR. Opakované případy odcizení v krátkém časovém horizontu budou dále prošetřovány a případné náklady na výměnu nádoby mohou být předepsány vlastníkovi nemovitosti.
Reklamaci svozu je možné uplatnit telefonicky na bezplatné zákaznické lince 800 44 11 11, osobně v zákaznickém centru společnosti Čistá Plzeň, Edvarda Beneše 430/23 nebo e-mailem na info@cistaplzen.cz. Reklamaci svozu uplatněte co možná nejdříve, nejpozději však následující pracovní den, kdy měl svoz nádoby proběhnout. Upozorňujeme, že sofistikovaný logistický a informační systém společnosti Čistá Plzeň umožňuje díky sledování mnoha dat a parametrů o činnosti vozidla a posádky téměř s jistotou určit, zda svoz skutečně proveden nebyl.
Budu si moc objednat mimořádný svoz komunálního odpadu?
Ano, a to na základě objednávky a úhrady dle ceníku doplňkových služeb, který naleznete v sekci Naše služby → Čistá Plzeň pro občany → Další služby pro občany. Mimořádný svoz není součástí služeb krytých zaplaceným poplatkem. Další možností je pak možnost zakoupit si 60 litrový, 120 litrový zavazovací pytel, označený logem společnosti Čistá Plzeň, s.r.o. Do něj lze uložit směsný komunální odpad a uložit jej ve svozový den vedle popelnice. Takto označené pytle budou při pravidelném svozu odvezeny. Je to ideální řešení pro nahodile zvýšené množství vámi produkovaného komunálního odpadu.
Svozový den nádob na komunální odpad naleznete zde
Otevírací dobu a umístění sběrných dvorů naleznete zde
Termín a místo přistavení velkoobjemových kontejnerů apod dle městských obvodů naleznete zde
Veškeré dotazy Vám odpoví zákaznické centrum společnosti na bezplatné telefonní lince 800 44 11 11 pracovní dny 7:00 až 17:00.